طی مراسمی اعتبارنامه سینا کمالخانی نماینده منتخب مردم شریف آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس یازدهم با حضور فرماندار تفرش، اعضای هیات نظارت بر انتخابات و اعضای هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعطا شد.

فراهانی، فرماندار تفرش در ابتدای این مراسم به بیان گزارشی از روند کنترل و درمان بیماری کرونا در شهرستان تفرش پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه استان مرکزی و به ویژه تفرش پایین‌ترین آمار ابتلا را داشته و تاکنون آماری از فوت همشهریان نداشته‌ایم.

فرماندار تفرش با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس در این حوزه انتخابیه با مشارکت بالای مردم صورت گرفت،‌ اذعان داشت: انتخابات مجلس با تلاش دلسوزانه و متعهدانه مسئولان ذیربط و با مشارکت بالای مردم برگزار شد و اکنون برای برگزیده این حوزه انتخابیه آرزوی موفقیت داریم.

همچنین احمدی‌پور به نمایندگی از هیات نظارت بر انتخابات و محبعلی به نمایندگی از هیات اجرایی، ضمن تقدیر از زحمات و عملکرد مسولان برگزاری انتخابات، برای سینا کمالخانی نماینده منتخب آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه سینا کمالخانی با تاکید بر نقش انتخابات در نظام مردمسالاری دینی اظهار داشت: همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری عزم و اراده مردم را در انتخاب مسئولان و نمایندگان مجلس از اهم امور کشور خوانده‌اند، باعث افتخار است که در این دوره نیز مردم با مشارکت حداکثری و رای قاطع خود، بنده را شایسته خدمتگزاری و راهیابی به قوه مقننه دانستند.

نماینده منتخب حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش و فراهان همچنین اظهار داشت: حوزه انتخابیه من با کمبودها و غفلت‌هایی طی سالیان گذشته روبرو بوده که امیدوارم در مجلسی اثرگذار و در سایه حمایت مسئولان سه شهرستان آشتیان، تفرش و فراهان رسالت خود را در این مسئولیت به نحو احسن انجام دهم.

کمالخانی در پایان از زحمات نماینده فعلی این حوزه انتخابیه تقدیر کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم از تجربیات نماینده فعلی و همچنین نمایندگان ادوار در راستای تسریع در حل مشکلات و معضلات حوزه بیشترین بهره را کسب کنیم.