سینا کمالخانی در مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم اشاره کرد: قرارگاه خاتم الانبیا یکی از ظرفیت‌های بالنده، پویا و انقلابی کشور است که چه در دوران تحریم و دوران‌های مختلف بازویی توانمند برای نهادهای اجرایی علی‌الخصوص دولت بوده است.

خبرگزاری تسنیم – منتخب مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس یازدهم با اشاره به جایگاه قرارگاه خاتم الانبیا به خبرنگار اقطاع نیوز گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء کارنامه درخشانی در بحث سازندگی، عمرانی، توسعه، آبرسانی، بنادر و توسعه شهری در سطح کشور داشته و در مواردی که از توان بخش خصوصی خارج بوده، خلاءهای بخش خصوصی را پر کرده است.

سینا کمالخانی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء بازوی امین دولت بوده و هرجا از قرارگاه خواسته شده کمک کرده و با ورود خود، خلاء‌ها و پروژه‌های ناتمام را تکمیل کرده به طوری که دولت‌های مختلف از قرارگاه رضایت‌مندی داشته‌اند و امروز نیز باتوجه به وضع کشور و اوج تحریم‌ها بزرگترین پروژه‌های اقتصادی کشور مثل ستاره خلیج فارس، فازهای مختلف پارس جنوبی، آزادراه‌ها و مترو و بخش فولاد و مس را با تعامل و ظرفیت سازی خوب به بهره برداری رسانده است.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا یکی از ظرفیت‌های بالنده، پویا و انقلابی کشور است که چه در دوران تحریم و دوران‌های مختلف بازویی توانمند برای نهادهای اجرایی علی‌الخصوص دولت بوده و این قرارگاه یکی از مثال‌های موفق اتکا به نیروی داخلی و اقتصاد درون‌زاست.

کمالخانی بیان کرد: وظیفه دولت و مجلس است که از نهادهای موفق و انقلابی کشور بیش از پیش در جهت پیشرفت و توسعه و رشد کشور نهایت استفاده را بکنند تا در زمینه زیرساخت‌ها و بسترها کمتر به نیروها و متخصصان خارجی وابسته باشیم.

 

منبع: https://tn.ai/2219083